onsdag 20 februari 2013

God morgon :)

Vaknade sent idag, halv 2 :O,,,, ändå la jag mig inte jätte sent.. Sköönt att sova ut faktiskt.
Har precis ätit en go frukost. Sitter o chillar på uteplatsen nu och kollar på alla thaiar som letar pantburkar och går och köper 1 öl i affären, glöm aldrig, 1 ! varje dag så tror jag heeeela grannskapet går till våran lilla affär här brevid och köper en öl...
Snart måste man ta tag i de dagliga måsten som vattna alla 1000 blommor / träd, vi har en djungel i våran trädgård. soppa lite löv, åka till marknaden kanske och köpa nån mat för ikväll... Jobbigt liv man har va!

Varmt är det idag, som varje dag.32 grader. Så tur att man har fläkt!!

Igår hade vi en mysig grillkväll, åkte till marknaden i kata på dagen och köpte grönsaker och kött och till Rawai och köpte egengjord grekisk youghurt för att göra tzatsiki. och självklart en kasse öl. Sen hem och ha grillparty haha. :)

Föresten vi va på Job2Do konsert den 5 feb, hur grymt som helst!! Den var på 75 Stang Bar i Karon. Skulle börja kl 8, så vi va där halv 8 så klart, men det var förband ända fram till 11, så de var lite kasst.. Men det var en upplevelse måste jag säga. Har alltid velat se dom live!! Vi sjung och dansa hehe...Do do do do ta taaaam

Jag på Job2Do, svettas inte lite haha

Jennifer på Job2Do


 
 
 
Grillbilder nedan,,,




 
 
 
Ölfrukost;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar