onsdag 23 januari 2013

Såååå varmt !!!

Kl är snart åtta och det fullständigt dryper svett om mig.... Har sovit nästan hela dagen,,, trött av värmen. Varit ca 33 grader hela dagen. Jennifer fyllde år i måndags , vi hade fest här hemma. Det var kanon mysigt... Jag beställde en enormt fin tårta till henne. Bild nedan... 540 Bath,,, billigt??? Nu sitter jag och Linda och tar en drink på uteplatsen, Jennifer och hennes kusin har åkt till Koh Lanta för att stanna ca 4 dagar.. Vi klarar oss fin fint här. Jag och linda hade tänkt åka o köpa en till säng nån dag, just nu har vi 2 dubbelsängar och 1 enkel säng. men vi har kommit överens om att ha varsit sovrum, så behöver varsin dubbelsäng... 2 Sovrum har redan aircon, så vi måste köpa en aircon med. kostar ca 2000kr för en aircon och 2000kr för en dubbelsäng. så delar man på 3 är det inte så farligt.

2 kommentarer:

  1. Funderar på att flytta till Thailand och har en del frågor... Kan man få tag på dig på något vis, mail eller liknande? :)

    SvaraRadera
  2. Hej

    Ja visst maila du mig på jenny.andersson01@hotmail.com

    SvaraRadera