fredag 25 januari 2013

Vilken underbar morgon :)

Solen skiner och fåglarna kvittrar, detta är livet. Sitter på uteplatsen och mååår så bra. Jag njuter till fullo av mitt nya liv. Inte en sekund att jag skulle vilja åka tillbaka till Sverige. Funderar på att åka ut och shoppa lite inredning idag till mitt sovrum, behöver något mer än bara en säng där inne. Lite egen touch så det blir mysigare, hemtrevligare. Behöver tvätta idag med, sängkläder och lite kläder. Vad gör man med en kompis som ljuger för en hela tiden? En barndomskompis, som det slått över på? Som man känner att man inte känner längre? Har tagit upp detta med personen i fråga men det blir ingen förbättring. Jag orkar inte,,, kanske borde säga upp kontakten helt och hållet? Tråkigt men sant..... Nu skall jag göra lite nytta här hemma :) tjingeliiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar