fredag 29 juni 2012

Hej Svejs !!

Idag va ingen bra dag. vaknade med dunder huvudvärk, och jätte trött.
Men nu börjar det ordna till sig.
Äntligen är det fredag! Idag skall jag iväg till kalas =) sedan hem och bara chilla.
Funderar på att åka ner till kungsbacka imorgon ett tag och kolla på pappas nya pool han byggt.

Har köpt ett nytt telefon kort för att ringa billigt till thailand idag. Vill tipsa er om Phoncards.se, en jätte bra sida som man kan köpa tele kort till thailand.
Finns tex 1 kort som kostar 99 kr och då kan du ringa obegränsat till thailand, det ända du betalar är 99kr + samtalen debiteras som vanliga lokal samtal. Kortet heter Free Call Thailand.
Så nu slipper ni dyra teleräkningar när ni vill ringa till era nära och kära i thailand, Bra va?!

Blev ingen flytt för Linda igår förrästen. Tydligen så var inte bytet godkänt ännu, och hon som har hand om det var på semester, typiskt!
Däremot åkte jag och Linda och köpte nya soffor till henne, sååå fina dom va =) och bekväma herregud, ja kommer somna så fort jag sätter mig i dom.
Så nu är det bara för henne att vänta tills bytet blir godkänt.

Sitter här och grubblar, tänker och längtar till Thailand, ända som snurrar i skallen varje dag!
Vill bara åka ner och krama och pussa Dingdong. Och bara vara där.
Huset jag har är sååå mysigt , ett litet thai hus, ingen direkt hög standard. Men det är charmigt.
Liten uteplats, samt liten plätt där vi odlar chilli, squash m.m . Men mer skall det bli.
När vi flyttar ner på heltid skall allt odlas, sallad, gurka, tomat och olika örtor. =)

// Jenny




Thailand


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar