tisdag 3 juli 2012


Halloj



Vilket underbart väder vi har idag =) Solen skiner och det är 22 grader.
Idag vill man inte jobba , men man är ju tvungen..Måste ju ha pengar till thailand =)

Pratade med Nicki förut, regnar som sjutton i Thailand idag. Ding Dong har placerat sig inne, och vägrar gå ut. Inte så konstigt då det verkligen vräker ner när det väl regnar i thailand. Inte som vårt regn här i sverige.
Så här års i thailand brukar det regna varje dag. men iår har det inte vart så tydligen. Börjar kanske nu. tråkigt, tur att man inte är där nu =) fast helt ärligt så hade jag nog föredragit att bara sitta inne i huset och pyssla än att vara i sverige.
Thailand känns liksom mer som mitt hem =)

Igår var jag på begravning för första gången i mitt liv. =( Fruktansvärt!
Jag var så ledsen, skaka i hela kroppen.
Min jobbar kompis har gått bort i cancer, denna j*vla cancer asså.
Han var verkligen en underbar person =(
Hoppas det dröjer många många år tills nästa gång man behöver gå på en begravning.


// Jenny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar