torsdag 6 juni 2013

Sverige om 6 dagar :(

Fy!! De börjar närma sig hemgång nu. Ångest i heeela kroppen!! Vill inte :'( Men imed att jag fick chansen att bara jobba under sommaren och sen extra tjänsteledigt så kändes det som en självklarhet att ta den chansen.. Det blir ju goa pengar..
Men vet inte hur jag skall klara o va hemma 3 månader? Kommer gråta varje dag :(

Mii kom hem igår, helt slut stackarn. Allt hade gått bra och hon hade ett litet plåster på magen. Hon var vrålhungrig så åkte o köpte hennes favvo kyckling och blanda i maten.. Sen fick hon smärtstillande och inflammations hämnande , hon skall ta medicin varje morgon och kväll i ca en vecka..

Vi åkte till tyska bageriet och köpte sesam och vallmo frallor imorse,,, såååå gottt. Helt färska.
Och självklart lite gott till mimmo, korv och vanilj glass :)

Idag skall vi på marknad senare. Finns så mycket att fynda på marknaderna :) billig o go frukt och det är mysigt att bara gå o kika...

Blir galen på mitt öra föresten, har fått nån vaxpropp eller något. Fruktansvärt irriterande!! Hör inget och de värker, så nu har jag vart på apoteket och fått en sån där pump man sprutar vatten i örat med och örondroppar och några piller. Fåt hoppas att de hjälper snarast!!

Denna sötnosen är till salu för bara 3000 bath
Smälter!! men kan inte ta till mig fler hundar

En utslagen mimmo med plåster på magen :(
 

Orkar inte ens stå upp o äta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar