tisdag 11 juni 2013

Värsta dagen i mitt liv!!!

Har varit helt förstörd och gråtit i flera dagar, har inte pallat skriva här.. Våran hund har nämligen dött.
Det var den 7 juni som vi skulle åka till 7/11 på kvällskvisten och handla, när vi handlat och e på väg hem så säger Jennifer, Hallå? Stanna!! Ninni ligger där, tror hon blivit påkörd, hon är nog död! Jag tvärstannar och går och kollar, minns fortfarande inte vad jag såg. bara att jag såg hennes halsband.
Vi ringde då en kompis, hon som passade henne när vi var i Bali, som kom med sin trehjuling och virade in henne i en filt. Jag skakade i hela kroppen av panik och bara skrek o grät.... Våran vän ordnade en fin begravning till lilla Mii i alla fall med ljus och alla stod och bad och satte rökelser.
Detta får ju inte hända, sånt man aldrig tror händer :( Hon bara låg där, ingen brydde sig, alla bara åkte och gick förbi som vanligt, det var nog de värsta.
Lillen som var nyopererad också och som precis blivit lite pigg och orkade röra sig.
Vad skulle hon på vägen och göra????????????????

Imorgon åker jag till Sverige, FY vad ledsamt, väldigt blandade känslor just nu! Mysigt att träffa alla o äta svensk mat men att jobba och att inte få åka tillbaka på 3-4 månader! Fy sjutton!!

Har packat nu, tar inte med mig allt hem , bara onödigt. Men väskan blev full ändå, mest med presenter till alla andra..:)

Har varit och betalat för internet 6 månader idag med så inte Bon våran vän får problem då det står i hennes namn.
Var även på skolan för att hämta mina visum papper men dom bad mig komma imorgon istället... typiskt..
Även taxi är bokad och kommer och hämtar upp mig här hemma kl 17:30.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar