fredag 15 november 2013

I get the job!!!! :):):):)

Ja så är det, jag fick jobbet.....!!!! wiiiieehhhooo säger jag bara.. så jäkla kul.
Så intressant att testa på något nytt i ett annat land också :):)

Nu sitter jag här och firar med en moscato :) och precis ätit panaeng goong.....

jag skulle på intervju idag kl 3 i chalong. och åkte från kata 14:15 men när kl va prick 3 va jag tvungen att ringa o fråga va sjutton de låg, jag hade yrat runt fööör länge... Men de värsta av allt va att de första stället jag åkte till va dit. :)
Hade intervju ca en timma, sååååå nervöst så jag trodde jag skulle dö.. Men dem frågade när vill du börja, imon? :D:D så jag sa att jag kunde börja på måndag. så skall dit kl 13 på måndag. Först är det träning i 2 v, 6 dgr i veckan :O..... sen efter det 4 dagar iveckan., 2 halv dagar, 2 heldagar :)


jobbet ligger i chalong, så kanske kommer flytta tillbaka till chalong snart..


jaja... nu skall det firas LOI KRATHONG....



HAPPY LOI KRATHONG MY FRIENDS AND FAMILY :):) <3<3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar