onsdag 6 november 2013

Tja!

Nu är jag tillbaka , inte bara här utan i Thailand. Har inte pallat skriva från Sverige. Har haft så mycket att göra i Sverige också ..

Har vart hemma i Svedala i 4 1/2 månad redan. längsta månaderna i hela mitt liv.
Men fick jätte mycket gjort faktiskt så det va något bra.
lite jag fått gjort:

  • Bytt lägenhet , till en jätte fin och stor etta med uteplats - SUPER NÖJD :) bilder kommer ni få se någon gång.
  • Kollat upp mitt ärr i pannan , imed att jag inte gjort en riktig läkarundersökning i thai - Allt såg bra ut - inga inre blödningar
  • Sparat ihop en jävla massa stålar :) - gick med trasiga skor till och med  :p men jag tycker inte synd om mig själv!
  • Gjort cellprov - som var BRA, för en gångs skull. happy :)
Massa mer saker såklart, men hade jag skrivit allt så hade listan aldrig tagit slut.



Sitter just nu på min kära uteplats med en soda vatten och bara njuter av värmen. Musiken strömmar ifrån gatan men känner inte alls att jag är på fest humör.
Idag har jag vart på stranden o bränt mig lite :( inte konstigt så vit som jag va :O
Påvägen hem åkte vi till marknaden och stor handla. bla köttfärs. Gjorde en stor kastrull full med köttfärsås idag, skit bra att ha i frysen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar