lördag 16 november 2013

Shopping :)

Dagen här idag har bestått utav shopping, shopping och shopping..... Nödvändiga ting :) Som arbetskläder :) Hade ju inte något... inga byxor o inga t-shirts som inte va urringade ..

Började med att åka till Jungsailon i Patong.. vilket jävla pissigt varuhus måste jag säga.. hade verkligen inte något för o va så stort.
Fick iaf tag på byxor, tränings byxor typ som gick precis över knäna. Dyraste köpet på länge, 1500 bath st , köpte 3 st :O men det va verkligen värda sitt pris. för ingen skit direkt... man kan svettas i dom :) Hitta inga T-shirts på hela Jungsailon.. ett skämt verkligen.

Men i kväll har jag vart på Karon marknaden och fick tag i jätte fina t-shirts som jag kan arbeta i , och en liten magväska med för de nödvändigaste :)

Så nu är jag redo för att börja jobba :)

Pratade med en vän om hus i Chalong , och hon sa att hon kunde fixa för runt 3000 bath i mån.. helt klart OK :) men lägger gärna nån krona extra om det skulle va så för o få det någorlunda ok standard.. får la se va det blir... skall kolla redan nu.


Jennifer kommer ev åka hem i slutet på januari så då blir jag själv här, så då är det skönt att bo nära jobbet :)
SER JAG UT SOM EN GUIDE???




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar