fredag 12 oktober 2012

Äntligen Fredag

Det är äntligen fredag. Såå härligt. Älskar helg, men vem gör inte det =)
Har inga planer direkt för helgen, får se vad som händer.

Har varit en kort vecka för mig, tog en semesterdag i onsdags för att fixa lite saker.
Fick faktiskt gjort en del, handlade bland annat 10 pkt grillkrydda, 4 st 3-pack taco krydda, en påse aromat och en pkt choklad pudding som jag skall ha med mig till Thailand.
Kryddor blir ju inte gammalt så lika bra och handla det redan nu.
Var även på apoteket och hämtade ut p-piller för ett år. Åkte till 421 och köpte mascara med.
Beställde kamera väska och data fodral från nätet, billigt och bra.

Skönt att få stryka allt detta från listan. Hatar den jävla listan. Pengarna bara flyger iväg.
Satt och tänkte lite på vad jag kan ha betalat sen jag bestämde mig för att åka. Jag är uppe i 20 000 utan vidare.
Nu är jag pank igen tills nästa lön =) Sånt man får leva med, har ju Thailand framför mig =)

En som skall komma och kolla på mitt parti med julsaker på måndag. Har ett parti kvar som jag vill ha 4 för. Hoppas hoppas dom köper. Hade vart perfekt med dom pengarna nu.

Jaja, färdig skrivet.

Back to work =(

Veckans shopping:


Laptop fodral 95 kr

Kamera väska 49kr





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar