onsdag 3 oktober 2012

Tjenixen

Längesen man var här inne och skrev nu ! Redan den 3/10, och halva veckan har gått.

Jag håller på att tända av från nässpray som jag tydligen är beroende utav.
Trodde först jag hade någon pollen allergi eller så men sommarn är ju slut och jag fortsätter att ta nässpray... Går upp på nätterna för att jag inte kan andas. Helt sjukt. Så fattade att jag var beroende och bestämde mig för att inte ta nässpray något mer igår. Fy fan vilken helvetes dag jag fick.. Kunde inte prata på hela dagen, trodde jag skulle dö i andnöd.
Men idag är det mycket bättre - inte helt bra men BRA.
Så jag är på väg mot ett nässpray fritt liv haha.

Idag kommer Jennifer till mig, vi skall göra klart våra visum ansökningar. Gud va jobbigt. hundra papper.
Vi har bestämt oss för att ta triple entry-3 inresor. Detta betyder att vi får 60+60+30 dagar x 3. Så 9 mån.
Kostar 780kr.
Allt kostar fan pengar. Tror jag lagt ut ca 30 000 redan på bara förberedelser inför resan. Sen måste man spara med för att kunna leva någorlunda.

Fick hem kläder igår med, hade beställt för 4000kr , ville ha saker för 2600kr. Men kan inte bestämma mig om jag ska ta allt det. Så mkt pengar. Skall hem till mamma sen för att få smakråd. Hon är iaf ärlig "hoppas jag"

Hejs svejs, tillbaka till jobb.

// Jenny




Här kommer lite bilder på det jag köpt, bara 4 bilder av ca 9 köpta saker:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar