måndag 8 oktober 2012

God morgon!

Ännu en måndag. Veckorna bara flyger fram och det gillar vi =)
Haft världens mysigaste helg. Har vart ensam då fidde har vart och fiskat någonstans åt helvete.

Har myst med levande ljus, bra tv program, räkor, räkröra, färskt bröd och massa godis. Och självklart en trea vin.
Bara jag och coxan sååå mysigt. Linda kom förbi en stund efter jobbet i fredags och lördags.

I lördags va jag uppe med tuppen, gick en promenad med coxan och gjorde iordning en korg med godheter till min älskade far som fyllde år. Så åkte vi dit och stanna några timmar och tjöta. Alltid lika trevligt.
Han var sååå avensjuk på mig att jag skall åka till Thailand i minst 6 mån. Det var ju han som brukade göra det. Och jag vet att han mår bra på det. =) Men nu har jag tagit över!



Lördags mys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar