tisdag 16 oktober 2012

De går bra nu !

Jag har sålt alla mina julgrejer, sååå skönt att bli av med det. Och pengarna bara rullar in =)
Så jäkla bra att jag har så mycket att sälja så att det kommer in pengar hela tiden. Alla pengar är välkommna.

Jag sitter och räknar ner dagarna varje dag och nu är det mindre än 2,5 mån kvar =) Hittills har jag kunnat spara pengar enligt mitt mål. Och det känns skit bra.
Tänkte först sälja bilen för att få in lite extra men hoppar det , förlorar så mycket på att göra det. Om jag nu skulle vilja komma tillbaka så slipper jag köpa ny bil. Är inte i jätte stort behov av dom pengarna så väntar med att sälja.
Skall försöka ha den hos min farbror på hans jobb så den står inne och inte rostar sönder.

I helgen träffade jag Jenny och vi va hemma hos Linda och åt och drack gott. Jätte mysigt.

Nu är det ny vecka igen och jag längtar redan till helgen :(

Hejsvejs nu skall jag jobba !! // Jenny




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar