onsdag 26 september 2012

Gó morgon !

Sjukt trött idag. Pallar inte jobba =( Skulle ge vad som helst för att få ligga kvar idag.
Men plikttrogen som jag är så pallrar jag mig alltid till jobbet. Skulle fått alldelles för dåligt samvete om jag skulle skitit i det och vart hemma.

Pratade med Jennifer igår och hon har fått en check från Australien på över 20 papp, tillbaka på skatten =) Sjukt bra! Blev sååå glad för hennes skull. Dom pengarna kommer man långt med i Thailand. Och det är ju alltid roligare ju mer pengar man har :P

Fick ju lön igår , så jag satte över en rejäl summa på mitt spar konto. Nu börjar jag tvivla på om jag kommer överleva på det jag har över =( Haha, då tänker väl ni, för tillbaka lite då. Men så enkelt är det inte då jag sparar på mammas konto och har redan sagt till henne att jag inte får nalla en krona. Och hon är stenhård - vilket är bra! Så får väl leva på nudlar och vatten resten av månaden.

Pratade med Amanda på skype i måndags, det var roligt. Inte jätte ofta vi pratar då hon bor i Barcelona.
Hon skulle komma hem om ett tag, träffa alla o så. Hon har 33 grader där nu :O
När jag pratade med henne så fördes det ett jävla liv i bakgrunden, Så sa hon : Faan jävla parad här ute nu, värsta festen på gatorna. Tänkte ba : Klaaaaga inte. Här är det kolsvart och regnar.
Denna årstiden är såå grå och tråkig, så tror inte hon blir långvarig i Sverige.





Så mysigt har vi på kontoret

Min trista utsikt - helt grått



Detta kommer vara min utsikt om 3 mån

Är det inte underbart ?


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar