torsdag 23 maj 2013

Immigration time today

Fy sjuttsingen va dålig jag var idag när jag vakna, såååå typiskt då vi skulle till migrationen idag för att förlänga vårat visum.
Emma var här igår o satt o tjöta o drack öl  till kl 4 på natten. Och min klocka var satt på 8, Jag gick inte upp 8. Utan 10 efter en jävla terror från våran skjuts. Men inte så konstigt då han sitter på våran uteplats och väntar sen 8.
Efter en helvetestur till migrationen så kom vi hem och jag tvär decka i flera timmar. helt förstörd.
Men nu är allt toppen igen. Har vart och käkat på Ricos, där Emma jobbar och tjötat lite me henne. Blue cheese pasta med oxfile och knaperstekt bacon och en Spy till gjorde susen.

Idag när vi kom hem föresten var det värsta pådraget utanför oss. Massa thaiar som försöker döda en Cobra. Vanlig syn i Thailand.

Nu sitter vi och avnjuter en kall San Miguel light på uteplatsen.


Cobra jagning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar