onsdag 15 maj 2013

Slappardag

Har haft en riktig slappar dag idag, inte gjort många knop. Varit och printat ut min biljett till Sverige, det är väl det  ända som hänt. Skulle egentligen även printa biljetten till Bali men glömde passen hemma, måste ha dem för checka in online. Så får ta de nån annan dag...

Var hos en kompis en stund o satt o tjöta o tog 2 bärs, tog även me oss Mii (hunden) för att hon skulle få leka av sig lite. :)

Längtar så efter att komma hem till svensk mat, sitta o tjöta me mamma o slippa alla jävla flugor o myror. Men samtidigt får jag paaaanik ångest på att åka hem... vill bara hem 2 v o sen tillbaka , pallar ej 3 månader :(:(

Har som vanligt ätit Panaeng curry med räkor idag, gooooaste jag vet, har blivit min thai favvo. har ätit den i 2 v typ varje dag till lunch haha, jag kan konsten att tjata ut mat.




Min shopping häromdagen på marknaden

Klockren mat på two chefs som alltid

Lilla Mii idag med sitt märgben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar