onsdag 8 maj 2013

Long time no see :):)

Jag e ju så kass på att dela med mig av min resa, i know....
Men jag mååår så bra iallafall :)
Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Skall dela med mig lite till er tänkte jag.

Linda finns inte längre kvar i bilden, hon har flyttat till Koh Lanta till sin kille...
Jag o Jennifer håller ihop och bor kvar i Phuket.
Jag har hunnit ramla med moppen, eller jag blev skjutsad och vi blev påkörda. Det gick riktigt illa faktiskt. Har fått ett stort ärr i pannan o på benet :( och har haft konstant huvevärk sedan dess.
O denna jävla thai polisen är ett skämt. Vi blev påkörda av en familj men en mamma o tre barn och imed att jag var falang=turist så va vi tvungna att betala 6000 bath till den familjen.. helt sjukt. blir arg bara jag pratar om det. Men detta är en annan del av Thailand. Inte den fina, underbara delen hehe :)

Jag har även kommit på att Nicki som jag kallade Thai mamma är en snake. Men det var väl ingen jätte nyhet, har kanske blundat innan lite för det. Men nu gick det inte att blunda längre... Efter att låtit henne bo i mitt hus sedan pappa lämnade henne för ca 2 år sen och skickat henne pengar varje månad så har hon gjort bort sig.
Ingenting var tillräckligt , hon ville bara ha o ha o ha. o när hon inte fick ALLT hon ville ha börja hon sälja av mina saker, de saker jag låtit henne ha kvar. Helt sjukt, men nu vet ja iallafall va bitchen går för o behöver inte ödsla mer tid/pengar på den idioten...
Det är tyvärr svårt att lite på thailändare, säger inte att alla är likadana. men mycket handlar om pengar. Så var försiktiga när ni låter dem komma för nära inpå...
Tyvärr så har detta fått mig att inte lite på någon thai.

Mycket har även försvunnit från mitt hus så fort jag låtit mina "thaivänner" komma hem till mig. Riktig besvikelse :(

Jag skall föresten till Sverige o jobba i sommar, booooring.. men ett måste. Mina arbets kamrater behöver min hjälp under sommaren och jag behöver pengarna.
Är inte helt black ännu men klart pengarna börjar sina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar