torsdag 16 maj 2013

Love my liiiife!!

Yes i do ;) så de så...

Underbar dag idag med :) började med en go frukost med nybakta sesamfrallor med ägg o kaviar o gräslök o en kopp svenskt kaffe till..
Sedan åkte vi ner till beachen och badade, idag va jag tvungen att ligga under parasoll för brände mig så sist. Vi var nästan ensam på stranden - Älskar lågsäsong i Thailand

Har varit på Kata marknad idag som är öppen 2 dagar i veckan. Hittade en massa, 2 bikini, 2 sol brillor, 1 par mys byxor som jag tänkte flyga hem i , och 3 tröjor. allt för hela 1954 bath, ca 200 svenska kronor.
Efter marknaden så åkte vi till en jätte mysig resturang med live musik o tog en öl o lite sushi, himla trevligt.

Längtar ihjäl mig efter Bali nu... Tror de kommer bli fett grymt !! Tänkte ta några dagar på gili öarna med, nån som vart där?

Tänkte dela med mig av lite bilder från Malaysia resan vi va på med mamma o dom... Sjukt kul, kolla F1, Guns n roses o bodde på lyxhotell, helt mysigt!


Ciaooo :):)

Våran säng på hotellet i Malaysia va nog det skönaste
jag någonsin sovit i!!!

Hotellrummet

Utsikt mot twintowers

 

Väntar på Guns n Roses

Konserten

Denna skylt satt utanför baren vid konserten, helt sjukt

Poolen på hotellet

Ibland är livet inte helt fel?

Goaste kyckling och ost pasta på Hard Rock Café
 

 


Våran sushi idag
 
 
 
Dagens shopping


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar