fredag 13 juli 2012

Äntligen Fredag!!

Gud va skönt att veckan är över,. en vecka närmare thailand =) Nu är det fredag och det skall bli sååå skönt att sova ut imorgon. Inte behöva vakna efter klockan. Men jag kan konsten att vakna tidigt på helger.

Igår åkte jag och Linda till ikea efter jobbet och handlade lite till hennes lägenhet, blev ett soffbord, hörnbord, matta och lite annat smått och gott. Jätte billigt där verkligen.
Ett snyggt helt vanligt vitt soffbord 299 kr och hörnbord 49kr, helt sjukt billigt tycker jag. Perfekt för henne som vill spara så mycket som möjligt till thailand. Efter ikea åkte vi till hemtex och shoppade lite och sen siba.
Väl hemma så satte vi igång att fixa. Herre jisses vad grejer. Man trodde inte det med tanke på att det såg sååå lite ut när det stog i hennes 2:a.
Men vi höll på till halv 12, fick gjort mycket men inte allt. Blev såå fint. verkligen som ett dockhus. Hon har en vit shabby chick stil i lgh som är sååå himla mysigt.
När kl va halv 12 och jag skulle gå hem så hade vi 5 fulla papperspåsar med skräp som vi gick och slängde. När vi kom ut så fullkommligt vräkte det ner. blev helt dy blöt, blev bara att hänga allt på tork när jag kom hem.
Vi skall fortsätta idag när hon kommer hem från jobbet, hon slutar 20:00 så det blir lite sent. Skall nog ta med mig en flaska vin dit idag. alltid roligare att fixa då. =)
Kan se om jag kan lägga ut en bild i senare inlägg.

Sitter här och lyssnar på radio, sååå bra låt på nu som jag fastnat för Drake feat Rihanna - Take care.
Snart är det lunch. Skall äta med Sten min chef, tydligen så vet han något bra ställe i stan med gorgonzola hamburgare, får se hur det smakar. Hoppas dom har milkshake där, sååå sugen.

Hej svejs, ha en trevlig helg allihopa
// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar