måndag 16 juli 2012

God morgon !

Måndag morgon, och här sitter jag och jobbar som vanligt. Härligt med helg, men inte direkt jobbigt att börja jobba idag.  Är på bra humör och dagen rullar på.

I fredags va jag tvungen att jobba över , gick härifrån 17:10, helt upp i varv, stressad. Gick ut med hunden så precis när jag skulle gå hem så ringer telefonen och en kille som ville köpa färg.
Fick då istället åka och möta honom. Så var hemma vid 18:30
Sen ringde Jenny och frågade vad jag gjorde. Hon ville komma och hitta på något. Så mötte henne vid 8 och vi åkte och handlade. Va på coop en hel timma , handla massa gott, kex, ostar, öl korvar , massa drink blandning osv.
Sen åkte vi hem till linda. och hade mys kväll. Va verkligen så mysigt. Gjorde Sangria och massa olika drinkar, och bara frossade i goa grejer.
Linda och Jenny skulle jobba på lördagen men det blev sent för det. Va inte i sängs förrän 3.
Lördagen var jag helt död, sov ända till 4, sen hem till mamma en snabbis och fick gott käk. sen var det natti natti igen. Sov sedan ända till 11 på söndag.

Var jätte pigg igår , inte direkt konstigt kanske. Stor städa och rensa skåp i köket. Gud va mycket skit man har. Fyllde en hel flytt kartong med grejer som jag tänkte ge till en vän som snart skall få lägenhet.
Gjorde även en jätte god köttgryta. stog och koka i över 2 h så köttet bara ramla i sär, såååå gott.
Sedan hem till linda och dricka drinkar :), Mojito Persika och vanlig Mojito och piggelin drinkar. Kom inte hem förrän 00:30, Det vaaar såå trevligt så ville inte ens gå hem.
Som tur var så kändes det inte idag. Så jag upp med tuppen.
Linda var ledig idag så skönt för henne.

Tänkte se om jag fick tummen ur att göra lite nödvändigt idag, behöver få ner en del skit till lindas källare (min är full) då mina lille bröder kommer om en vecka ungefär. Dom måste ha plats att sova.
Får se om jag är lika pigg sen som nu.

// Jenny



Lindas Place , 1 dag efter inflyttning


All go fredags mat och dryck


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar