torsdag 19 juli 2012

Regniga Torsdag =(

Vilket skit väder vi har idag. Regnar och bara 14 grader. Helt sjukt. Mitt i sommaren.
Vaknade till detta oväder idag och ville helst inte gå upp från sängen, men man har ju ett jobb att sköta.
Hur mycket som helst att göra här nu, semestertider. Fick jobba över igår , skall försöka att inte behöva göra det idag igen.
Efter jobbet gick jag hem till linda, vi åt ost bricka och drack vin och bara tjötade. Jätte trevligt.
Vi skickade efter lite kort som linda ska sätta i ramar hemma. Kort vi tog i April när vi va i Thailand.
Såå mysigt att kolla på thailand kort. Man drömmer sig verkligen bort.

Idag skall jag försöka göra lite vettiga saker, behöver bland annat röja hemma då mina bröder är påväg och kommer antingen i helgen eller början av nästa vecka.
Jag har verkligen saker över allt som skall säljas. tänkte få tummen ur att ställa ner det i lindas källare.

Här är lite bilder från thailand i April

Jag och Jennifer <3

Linda & Jennifer

Party in da house =)
Jag & Linda på stranden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar