onsdag 11 juli 2012

Hellllloooo

Sitter här på jobbet och tycker livet är pest. Pallar inte jobba en dag till nu. sååå tråkigt. Helst när man inte känner sig uppskattad för allt man gör heller.
Har lust att be alla fara åt helvete och flytta till thai idag. Gud va skönt det hade varit. Men allt handlar om pengar pengar pengar =(
Har väl en del nu så hade klarat mig på de. Men vill ju ändå ha mer så att man inte behöver åka hem på grund av pengar.

Pratade med Nicki idag. Hon hade varit och handlat ris och kyckling till ding dong, Han älskar kyckling. =) Tydligen har våran bambu hydda på utsidan brakat så det är bara att köpa en ny. Den har hållt i närmare 8 år så det är väl på tiden.
Jätte härligt att ha den att sitta i. Vi brukar sitta och äta där.
En ny kostar 5500 B, och då kommer dom och levererar & monterar upp den också. Hur billigt som helst.
Skall skicka ner pengar till en ny tänkte jag.

Lyssnar  på radio och skriver ner alla grymma låtar jag hör, vill ha jätte jätte många till thailand. Linda laddar sedan ner dom , vi är uppe i 200 låtar ungefär nu =) men mer skall det bli.
Älskar musik!! och köpte ju nya högtalare när jag va i thailand i april, sånna man har på disco, jätte stora, grymt ljud.

Måste köpa ett USB med. med bra minne, så man kan ha alla låtar på, kanske på 32gb? det borde räcka.
Man kan sätta in Usb direkt i min musikläggning och spela, perfekt!

// Jenny

Här är hyddan =) Bon sitter i =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar