fredag 27 juli 2012

Jippi det är Fredag =)

Äntligen är det fredag igen. Skönt. Så jag kan umgås med mina bröder riktigt. Dom åker ju hem snart.
Idag skall vi till pappa och äta middag, ska bli trevligt.
Imorgon vet jag inte faktiskt, men något måste man ju hitta på. Funderar på att fråga mammas gubbe om vi kan låna hans jetski och åka lite. Det tycker dom säkert är skit skoj.

Nu har vi bokat biljetten till Phuket. Bokade den i onsdags. Så nu är den betald och klar.
Jag, Jennifer & Linda åker 30/12 till Phuket på en enkelbiljett! Ingen är lyckligare än jag. Nu gäller det. Vi flyttar till thailand.
Så nu gäller det att vi sparar järnet tills december. Får försöka att snåla nu så gott man kan. Alla pengar behövs till thailand.

Måste fixa massa saker nu innan , hur mycket som helst är det ju. Ska börja med att lägga ut Lindas lägenhet för andrahands uthyrning. Skall lägga till ca 1200 på hyran för möblerat. Det är ju skit bra, så hon får in lite extra pengar när vi är där.

Skickade ner pengar för huset i thailand , och till en ny hydda häromdagen. Pratade med Nicki idag. Idag kommer den nya hyddan. Den andra hade brakat sönder totalt.
Den är bra att ha , sitta o käka i osv.

Nu skall jag fortsätta jobba!
Ha en underbar fredag!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar