måndag 24 september 2012

Brrr vilken höst / vinterdag

God morgon,

Fy faaaaan va kallt det va idag då :O... jag kommer ut med min lilla skinnjacka och höll på att frysa arslet av mig.
Imorgon får det bli höst kappan och vantar. Ratten är ju IS kall!
Aja 3 mån och 1 vecka kvar att stå ut. Det skall man väl klara.

Helgen har vart jätte mysig.
I fredags var det väldigt lungt, käkade en go hemmalagad middag och hade levande ljus i hela lägenheten. Synd bara att vinet vi skulle ha till maten inte gick att öppna. Lite skratt retande nästan. Vin kork helvetet gick sönder i flaskan. Sånt händer ju inte bara.
Så det fick bli vatten till maten och resten av kvällen.

I lördags var jag och Jennifer hemma hos mamma och åt en go köttgryta och satt och tjöta, mysigt som vanligt.

I går satt jag och Jennifer utslagna i soffan hela dagen, fick ialla fall till en hemmagjord pizza till middag.

Nu får man väl börja ta tag i dagens över 30 mail :(
Ha en go måndag!

Ser ni att vinöppnaren gått av i korken :(

Mums va gott med grädde


Våran hemma gjorda pizza

Inte jätte nyttigt men va faaan man lever bara en gång eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar