måndag 17 september 2012

Ny vecka - Nya tag

Ännu en helg har rusat förbi och det är åter måndag. Men denna helgen har varit extra trevlig.
I fredags var jag på kalas hos min kusin Linda och det var trevligt.
I lördags var jag i stan och firade min kompis Linda´s födelsedag. Vi gick till Da vinci på olivedals gatan och käka. Såååå go mat. Godaste plankstek jag ätit. Oxfilén var så mör så man behövde inte skära. beaneisesåsen var lite för sur men pepparsåsen var ljuvlig. Tog en milkshake till efterrätt , en banan och choklad milkshake med baylies och bacardi. Hur goo som helst.
Så jag har syndat rejält denna helgen och säkert ett par kilo tyngre.
Men nu börjar en ny vecka och nu får man ta nya tag med riktning mot vikt nedgång. Jag och banta är ingen bra kombination. Älskar ju mat :( Trodde aldrig jag skulle bli fet men trodde fel :(

På onsdag skall jag till tandläkarn, hoppas inte på hål, livrädd =)

Nu skall jag fortsätta jobba och lyssna på musik.
Ett tips på sköna låtar:

Gyptian - Wine slow
Gyptian - Beautiful lady
Jah cure - To your arms of love
Jah cure - Never find
Chris Martin - Paper lovin

Mår såå bra och drömmer mig bort när jag lyssnar på dessa.


Ha en bra måndag // Jenny


Planksteken vi åt på Da vinci

Hahha, ett ställe på linné, Jag och linda gick ihop så det var perfekt , slippa vänta på varandra =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar