tisdag 11 september 2012

Heej!!

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Har varit sjuk, legat hemma med feber, halsont och förkylning :(...
Uschhh!! Så dåligt jag har mått. Kan det ha med att jag börja träna/röra på mig ?? haha
Men nu är jag tillbaka på banan igen =)
Sitter på jobbet nu och fryser. Sååå ruggigt idag. Längtar hem så jag kan lägga mig i ett varmt bad.

Har lämnat min lilla älskling hemma idag efter lunch. Så hon får tränas på att vara ensam. För er som inte förstår vem jag pratar om så pratar jag om min lilla hund Coxie. Hon är en blandras mellan tibetansk spaniel , chihuahua och pekingnes på 4år. Riktig gulleplutt. Har haft henne i ett år nu ungefär.
Hon är med mig överallt, vart jag än går. Och nu när jag skall åka till Thailand i minst 6 mån så måste jag lära henne vara lite ensam. Inte för att hon skall klara sig själv i 6 mån utan för att hon kommer inte kunna vara med Fidde på jobbet.
Fidde skall ha henne nu när jag är borta. Och min morfar och lite andra grannar skall hjälpas åt att gå ut med henne på dagarna när han jobbar.
Känns inte alls bra att lämna henne, det är något jag mår sååå dåligt över. Jag älskar verkligen den här lilla krabaten.
Men bosätter jag mig för gott i Thailand så får hon följa med...

Här kommer lite bilder på min älskling =)

Coxan på sin älsklings plats - Jobbets fönster =)



Busar på jobbet

Nu vill gumman ha lite uppmärksamhet

Njuter vid havet efter en cykeltur

Älskar att mysa =)

Tröttis

Coxie, kerstin och gunnar på jobbet =)

Coxan chillar på jobbet


Ojj va fint du dansar

Sitter och sover =)

Visst är hon det finaste gud skapat? Tycker jag iallafall =)

Ha det bra mina vänner!!

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar