fredag 21 september 2012

Thank God It´s Friday !

Fredag idag och ingen är lyckligare än jag =) Synd bara att det är sånt skit väder.
Halva dagen är gjord äntligen , snart hemgång.

Jennifer skall ev komma till mig imorgon, blir kul..
Igår hämta jag ut ett paket med kläder jag beställt från Bubbleroom. Gick hem till Linda och mangekänga =)
Valde saker för 1500 ungefär. Hade beställt för över 3000 så det var ju tur att inte allt passade.
Det blev en hel del T-shirts och en jätte fin silkes klänning man kan ha på stranden.

Har beställt från Nelly med , men det har inte kommit ännu. Vill ha det nu! Så kul med nya saker. Behöver verkligen nya kläder.

Här kommer några bilder på lite jag köpt. Hittade inte bilder på allt:

Denna var i 2-pack, så fick en vit med


Ha en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar