fredag 17 augusti 2012

Fredag igeeen!

Nu är det fredag igen! Gud såå skönt. Härligt väder är det med, får hoppas att det håller i sig.
Har jobbar i 1 timme & 20 min, och inte vaknat till liv ännu. Helt slut idag.
Ont i huvudet, ryggen, och sömnig =( Går väl över snart förhoppningsvis.

Pratade med pappa igår på msn, han satt på sin webbkamera och visade mig hur underbart det såg ut i deras trädgård. Poolen glänste av solen och det såg sååå mysigt ut. Han skulle lägga sig och flyta lite i saltvattens poolen medans andra satt och jobbade. Snacka om att man blir avundsjuk.
Funderar på att åka till han i helgen och hälsa på. Kanske ta ett dopp och bara njuta.

Men va fan, varför är jag avundsjuk på honom, jag skall ju snart FLYTTA till thailand =) då kan jag ligga i det underbara korall blåa havet varje dag och bara njuta. Och jag kan lova er att han skall då få höra hur braaaa jag har det varje dag ;)

Vill få sååå mycket gjort inför flytten , känner mig stressad typ, men igentligen behöver jag ju inte vara det. De mesta är ju redan gjort.
Men när jag får lön skall jag betala försäkringen för ett halvår , ta kort till visum , köpa smink osv. Så lite till blir gjort =) Känns skönt när man kan stryka på listan över nödvändiga saker att göra!!

Linda och jag har iaf hittat en jätte trevlig tjej som skall hyra hennes lägenhet. Alla kontrakt och nödvändiga handlingar är skickade till henne för underskrift, och så snart hon skickat tillbaka dessa så skall dom skickas in till hyresvärden för godkännande. Skönt att vi kommit en bit på vägen med detta också.

Ha en trevlig helg nu! så får vi se när jag skriver nästa gång! =)


Lite härliga bilder:

Pappas pool ? Nee , men nästan =)

Här ligger jag om några månader! När ni här hemma skrapar rutor och fryser häcken av er.
Gud vad jag skall njuta!!!

Drinken jag kommer ha i handen när jag ligger och njuter i bilden ovan =)
Ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar