torsdag 30 augusti 2012

Tjenixen!

Idag är det torsdag den 30/8 och jag har levt hälsosamt i nästan en vecka =) är såå stolt över mig själv.
Jag var ute 5 i morse och power walka. Så jäkla bra! Nu skall detta hållas! inga undanflykter.
Har tröttnat på att va tjock.
Ska jag nu åka till thailand med så va fan vill jag ju inte behöva skämmas på stranden eller? Man vill ju känna sig bekväm.
Jag har försökt att banta i år nu men aldrig lyckats då jag är världens livs njutare. Men nu finns det inget misslyckats. Utan jag har gett mig fan på det.
Var och åt lunch med Linda nyss. Hämtade henne från jobbet och åt hos mig.
Vi åt kokt korv och sallad. Ingen fantasi alls =) men det får gå.
När jag kommer hem idag skall jag cykla en halvtimma och sen hem och äta och sen power walka en halv timma.
Hur jobbigt som helst, men man vänjer väl sig snart. De där med gym är inget för mig. Så många gånger jag testat och gått dit en gång och sen fått slänga gym kortet. Onördigt!

Satt och kollade lite på nelly.com idag. Vilka klänningar! Skjut mig att jag inte är smal och fin nu. Hade köpt hur många som helst då. Fanns så himla många fina klänningar där nu. Och inte så farligt dyra heller.
Hoppas dom finns kvar när jag gått ner =)

jaja, back to work.

Ha en kanon dag! imon är det FREDAG igen!! =)


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar