måndag 20 augusti 2012

Gråa trista måndag

Fy vilken tråkig dag det är idag. Känns som det är vinter, inte för att det är direkt kallt, men detta mörka , gråa  & trista väder!
Helt mörkt i hela kontoret.
Men egentligen spelar det väl inte någon större roll, man jobbar ju ändå =)

Helgen har varit mysig iallafall, umgåtts med Linda och Zandra hela helgen. Druckit lite drinkar, tjötat , lyssnat på musik och haft kanon mysigt.
Blev aldrig ett besök hos pappa, hade alldelles för trevligt umgänge. =) Men det finns ju fler tillfällen att åka dit.
Igår satt jag linda och tjöta lite, hon hittade jobb annonser i phuket där dom sökte en svensk tjej mellan 20-30 på ett lyxhotell, så linda skickade sin ansökan! Får hålla tummarna för henne!
Vi skulle väl önska ha lite semester från början men får man ett bra jobb så klart man nappar och börjar jobba direkt.

Idag skall jag nog träffa Jenny en stund, tjöta lite skit. Skall bli trevligt.

Nu får jag fortsätta jobba =) Ha en bra måndag mina vänner! 

// Jenny

2 kommentarer:

  1. Hejsan,
    jag lånade din bild till min blogg, hoppas det var okej!
    Det var trevligt att få kika in i din mysiga blogg, kikar säkert in igen!
    Önskar dej en trevlig ny vecka!
    Mvh Charly

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Inga problem alls!
    Va kul att du gillar den, gör gärna det =)

    Detsamma till dig!

    Mvh
    Jenny

    SvaraRadera