tisdag 28 augusti 2012

Halllååå =)

Augusti börjar närma sig sitt slut och ingen är lyckligare än jag när tiden går fort.
Redan tisdag och snart fredag =) Denna vecka skall jag försöka leva sunt. Behöver verkligen bli lite trimmad tills december. Måste börja någon gång.
Igår åt jag bra och cykla på min tränings cykel i 30 min. Känner mig stolt =)
Idag skall jag också cykla när jag kommer hem.

Helgen har varit kanon bra, men lite för mycket mat och dryck kanske. Men va fan det tränar jag bort i veckan =)
Jag & Linda hämtade Jennifer i Partille vid 7 i fredags. Tog med mig hennes resväska jag köpt för henne, så hon har den hemma.
Vi åkte hem till Linda och där väntade god mat och dryck. Jag och Linda hade laddat hela kylen full med cider, öl, och god tapas.
Vi satt och tjötade och hade såå trevligt. Men alla var rätt trötta efter en hel veckas slit så vi gick hem 00:30.

Vi köpte försäkringen för 6 mån från 30/12. känns skönt att den är betald och klar. Det var verkligen billigt. vi behövde inte teckna dom första 45 dagarna imed att dom ingår i våran hemförsäkring. Så från dag 46 till 30/6 kostade 1506 kr per person. Billigare försäkring finns nog inte. Rekommenderar ERV försäkring för er som skall på långresa.

På lördagen var jag och Jennifer hembjudna till mamma på middag. Hon bjöd på oxfile och klyftpotatis och kantarellsås och en god sallad. Helt ljuvligt gott!!! Mamma kan verkligen sin sak. Köttet var sååå gott , helt perfekt tilllagat.
Vi satt sen och sjöng och tjötade , sen gick vi till krogen och tog några öl. Vi hade en kanon kväll.

Pratade precis med Nicki, nu skall våran närmsta granne flytta i thailand. Alltså han som bor närmast oss. Helt perfekt , We take the house!!! Sååå glad, blir ju kanon detta. nu har vi två hus brevid varandra. Det behövs verkligen då vårat hus är jätte litet.

Nu skall jag jobba en timma till sen hem på lunch. skall äta en korv och lite sallad idag tänkte jag. Har verkligen ingen fantasi när det gäller att äta nyttigt =( därför jag oftast brukar tröttna så fort. Men nu jävlar måste jag lyckas om jag inte skall rulla fram på stranden i december.

Ha det bra!
//Jenny


Ser ni krysset på ett hus? Det är de huset vi skall ha. Tältet tillhör huset vi har nu,
Så ni ser hur nära det är =) bara ett stenkast.

Lindas kyl i fredags =)


Vårat fredags mys


Min tallrik =)

Jennifer är inte klok, skulle kyla arslet, och fastna, hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar