onsdag 22 augusti 2012

Hej Svejs

22 Augusti redan, Gud va tiden går fort. Tycker inte ni det? Sommarn började ju nyss, och nu är den nästan slut.
Känns som den är slut redan, det regnar och är grått. Kollar man ut ser det ut som riktigt höst väder.
Men det är ändå 17 grader.

Igår var jag och hämtade min kusins data hos min andra kusin. Han har fixat den. Sen åkte jag och Linda till Coop och handlade lite. Sedan hem till henne på en go rom drink, eller ja 2 st blev det.
Skulle lätt kunna sitta och dricka rom drink hela natten , men man har ju ett jobb man måste sköta några månader till.
Snart är det slut på arbetandet och äventyret börjar. Bara 4 mån kvar. Det kommer gå fort även om längtan är outhärdig.

På fredag kommer äntligen Jennifer till mig, som jag längtat efter henne, känns som evigheter vi sågs sist. Hon jobbar och jobbar heeela tiden, varje helg. Men denna helgen är hon äntligen ledig.
Linda har också tagit ledigt helgen för att kunna vara med oss och ha trevligt.
Idag skall jag hämta ett lock cider hos mamma som är Jennifers och ställa dom på kylning.
Hämtar henne på fredag efter 6 och sen åker vi hem till Linda och har mys kväll. Kanske laga lite go mat och dricka lite gott och tjöta om vårat äventyr=)

På Lördag skall Jag och Jennifer hem till mamma och käka middag och umgås, skall bli grymt mysigt. Alltid lika mysigt hos mamma, och det blir alltid lika lyckat.

För er som inte vet så är Jennifer som min lilla syster. Mamma är nämnligen gift med hennes pappa. Så nu vet ni det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar