torsdag 9 augusti 2012

Vilken underbar dag!!

Är såååå lycklig idag!
Så mycket är fixat inför flytten till thailand. Jag har pratat med min chef också och berättat om mina planer. Känns sså skönt att få pratat med honom. Dels för den positiva reaktion jag fick samt att en sten har släppt.
Jag har nog världens bästa chef. tvivlar inte en sek på det.
Inte för att han var positiv i detta utan att för att han ALLTID är det. Ändå är jag alltid lika nervös att prata med honom om sådana här saker. Känns som man sviker han/jobbet :S

Jag sa att jag ville testa på det ett halvår, och han sa självklart!  =)
Kanske jag även kan jobba därifrån lite grann, sälja osv. Hade passat mig perfekt som alltid är rastlös och vill ha något att göra. Jag brinner ju för mitt jobb, så skulle jag då få chansen att jobba i thailand så hade jag vart i himmelriket.

Jag och Linda har handlat / beställt en massa denna vecka. Nödvändiga ting så som parfymer, resväska till linda och jennifer osv...

Vi hitta resväskor på Coop forum för halva priset. 199kr istället för 399kr! Hur bra som helst. Billigt som sjutton. I bland har man tur!

Har även beställt mina älsklings parfymer: Escada Magnetism , Givenchy Play, Hugo Boss Instense =) 1300 fattigare. Men det är billigt jämförelsevis med att köpa i affären.

Har även bokat sjukbesök för att göra upp en vaccinations plan och synundersökning för att kolla att mina linser är ok fortfarande och att ingen styrka behöver ändras och tandläkarbesök, Ja sådana nödvändiga saker som behöver göras!

Nu skall jag fortsätta jobba och njuta av livet =)
Ha en fortsatt bra dag allihop.

//Jenny

Mina parfymer =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar