torsdag 6 december 2012

13 dagar kvar

13 dagar kvar att gå upp :):) Inte tills vi åker i know. Men att gå till jobbet :) Såååå härligt.

Igår va en fruktansvärt dålig dag. Höll på att flippa över totalt. Började med att jag och morfar åkte till pass polisen i mölndal, på vägen dit hade de hänt massa olyckor så det stog helt still, samma påvägen hem, måttlig irriterad. pissenödig på det.
När vi kom hem och jag släppt av honom plocka jag upp Linda och vi åkte ner till apoteket för att hämta ut vaccin mot Tyfoid. Väl på apoteket så fanns det inte, och gick inte att beställa, men kolla på bäckebol sa dom, skulle inte ta o tro det!
Sen avstämmning på coop, armbåga sig runt på systemet och sen iväg till apotek 2. Väl våran tur efter ca 30 min så säger dom att vaccinet är "restat" alltså det finns inte på något apotek så du får kontakta läkaren igen. Varför kunde inte kärring helvetet (ursäkta språket) på första apoteket sagt det.
När vi sen skulle åka hem efter ha flängt runt i en timma så står en post bil parkerad mitt i vägen inne i garaget. och jag kan inte backa för då kör jag mot trafiken. Post gubben hade gått ut och in i en dörr som stod halvöppen för att göra något. Åhhhh att jag inte dooog där, hängde mig på tutan tills idioten flyttade på sig.
Haha nu har ni fått höra på min idiot dag. Men den slutade bra, Varm glögg, färskt bröd med smögen röra och Stalker på tvn ;)

JAG VILL DIT PALMERNA BOOOOR!!!!!

Mmmmm goaste;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar