måndag 10 december 2012

3 veckor kvaaaaar!!

Nu är det BARA 3 veckor kvar tills vi sitter på planet till Thailand :) Känns som att man skall åka hem om 3
veckor. Längtar så jag blir tokig...

Helgen har varit kanon mysig, i fredags gjorde jag julskinka och bara satt o mös i soffan:)
Åkte till Jennifer i lördags och hämtade hennes resväska, hon hade inte packat allt men de mesta. Och hon HADE plats kvar... Thank goood! Så mkt jag har... Har tagit hela Lindas väska, Jennifers och min egen haha.
Igår söndag så åkte jag o jennifer o Linda o shoppa lite. Jag fick tag i en vit BH som jag behövde, Blev en märkes BH för den var såååå bekväm och värd pengarna. Den skulle kosta 249kr så när jag skulle betala så fick man 20% på sitt köp just igår, så betala 199kr istället =) Sån tur har jag sällan.
Fick även bli en rosa BH med :) och en necessär o lite annat smått o gott. Men nu är det slut shoppat. Måste spara mina stålar till Thailand.




Min goa julskinka

Våra väskor står redo


Lite av gårdagens shopping

Gull Gull :)

Älska dumleeee

2 kommentarer:

  1. Så spännande med Thailandsflytt! Jag hittade precis hit (via bloggnomineringen). Jag har ju inte hunnit läsa in mig därmed. Flyttar du/ni med barn?
    Jag älskar Thailand och har besökt landet många gånger. Efter några (mycket fina) år utomlands (Spanien och Turkiet) trivs jag dock hemma i Sverige. Men reser gör jag gärna fortsatt, och mycket! Min blogg (som jag helst kallar webbplats ;-) är också nominerad i tävlingen. Som Bästa Barnresetipsen.

    Bästa hälsningar, Rosita
    resglad 3-barnsmamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rosita

      Va roligt att du hittat hit :) Skall spana in din blogg med :)
      Ja , det är hur kul/spännande som helst :) Nej, har inga barn, skall åka med två vänner.
      Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag besökt Thailand nu men har aldrig vart där längre än en månad åt gången, Så skall bli intressant att se hur man kommer känna efter en längre tid i landet.. :)

      Mvh

      Jenny

      Radera