lördag 15 december 2012

Mys Lördag

Åhhh va jag älskar lördagar, är det inte den bästa dagen i veckan??? För oss som jobbar iaf :)
Mina lördags morgonar är heliga. Jag njuter så jag kurrar... Kl är 1 nu och jag sitter o myser i soffan me ett glas julmust och musikhjälpen på TV och massa levande ljus.. Har precis ätit en stor god frukost :)
Har inga planer för idag, min plan är att bara vara hemma , tvätta lite, ta en promenad o sådär... Bara ta de allmänt lugnt.

Har ni läst aftonbladet ???? Fy sjutton, ännu en skolmassaker i Usa :( Varför dödar man oskyldiga barn ??? Har detta blivit någon jävla trend????? Blir så ledsen/arg när jag läser sånt här:(

Tog ju sprutor igår. Jag var jätte yr och illamående antagligen av migränen igår, så när jag satt där och tog första sprutan såg jag stjärnor i ögonen , va en sek från o svimma.. Uschh... Tog Tyfoid och Hepatit B spruta. Engerixen känndes ingenting men Tyfoiden fy fan va ont. Har fortfarande så ont så jag inte kan röra armen :( Och jätte svullen är den med :(

Hade en kanon mysig kväll igår med mamma o morfar, åt räkor med penrish , aioli o avokado,, i love it. Och tog nån öl. Jätte trevligt,,, satt och berätta historier och as garva :) My family is the Best (:
Kommer sakna ihjäääääl mig efter dem när jag åkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar