onsdag 5 december 2012

Löp dags :(...:)

Min lilla vovve har börjat löpa. Misstänkte detta igår då chefens han hund luktade henne i baken hela dagen.. Men precis i början av löp perioden är hon väldigt duktig på att göra sig rent så man inte märker något. Nu är det trosor på, något som hon hatar =) Men hon e såå söt i dom. Är glad att hon börja löpa nu, innan jag skall åka. Litar inte på att någon annan kan ta hand om henne som jag kan. Det är rätt påfrestande/jobbigt när hon har mens, Behövs bytas binda 5 ggr om dagen, Tvätta trosor varje dag , och duscha varanann dag. Jag kanske överdriver, men vill att hon skall vara fräsch och känna sig fräsch!!

Idag skall jag åka till pass polisen och göra pass till morfar. Så han är reda att åka. :)

Fattar ni att det är onsdag ? halva veckan har gått!! Göttt!! Skall hämta ut min tablett vaccin mot Tyfoid feber i veckan med. Den skall tas i tre dagar, 2 tab dag 1 - 3 - 5.. Sen nästa vecka skall jag ta Engerix spruta.

Har satt in pengar till Nicky i Thailand igår, och gett henne en lista med saker som skall inhandlas innan vi kommer, bla detta:

2 lock LEO öl
2 lock San Miguel Light öl
1 Lock Smirnoff Apple Bite Cider
3 Vodka
2 Sang Som (Thai wiskey, smakar som rom)
Nybakat bröd från tyska bageriet
Ost
Skinka
Andra pålägg
Ingredienser till middagen som skall stå färdig när vi kommer och det blir Kyckling i oystersås med ris.
Toa papper
m.m

Ps: Vi ankommer på nyår därför så mycket alkohol Ds.

Coxan med sina trosor:




//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar