tisdag 4 december 2012

I loooove snow :)

Idag är jag på mycket bättre humör, allt pga att jag fått på vinterdäcken tror jag :):)
Igår va en pärs verkligen, va helt knäckt när jag parkera bilen igår så mycket som jag spänt mig... Min underbara morfar körde ner bilen till kungsbacka igår så mammas underbara gubbe fick sätta på vinterdäcken :):) Har världens bästa familj som alltid ställer upp :)
Jag älskar verkligen vintern och snö, men jag tröttnar rätt fort,. Iår blir det perfekt, får njuta av snön i en månad förhoppningsvis sen bär det iväg till värmen:):)

Igår var jag hos mamma och käka världens goaste mat medans morfar åkte till kungsbacka. Hur skall jag klara mig utan hennes mat så länge??

Idag skall min morfar påbörja sin vaccination mot Twinrix, ett hepatit A & B skydd. Och imorgon är planen att jag och han skall göra ett nytt pass till han.
Det är nämnligen så att jag ska bjuda ner han till Thailand någon gång i februari - mars om jag hittar en någorlunda billig biljett. Han har aldrig vart i Asien, och jag vill så gärna visa han mitt hem där.

Jennifer kommer antagligen till mig i helgen om hon inte blir inringd till jobb, får ta det lungare denna helgen,, vi har en förmåga att alltid dra till det för jävla mycket.

Hade en diskution på jobbet idag om vem som gör vad och vem som skall göra vad när jag är tjänsteledig, blir såååå trött på att behöva diskutera detta. Det borde väl vara så att man delar så alla gör lika mycket. Men ingen verkar vilja göra något på mitt jobb. Min chef är för snäll, och säger aldrig ifrån. Vi har alla lite mer än ett halvtids jobb ungefär och alla är överbetalda utom jag (anser jag) Sanslöst. Och då kan man med att klaga på att jobba???? Skönt att få åka nu och slippa höra på detta......





Morgon utsikt från mitt fönster i morse

Jennifer o Coxie :)

Take Me Away!!! A Million Miles Away From Heeeeeeeere!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar