tisdag 11 december 2012

Försovit miiiiiig :(

Vaknade 07:53 idag i ren panik. Faaan hann inte äta frukost och slängde på mig kläderna.
Kom till jobbet 08:09 inte jätte mycket försent men ändåååå hatar o försova mig!! Inte likt mig. Men det är väl så att kroppen har ställt in sig på att åka snart kanske. För jag känner ju att jag blir tröttare för varje dag!

Har en sjukt bra nyhet. Vi har fått våra VISUM!! Äntligen! Triple visa ansökte vi om så vi kan lämna landet lite kanske. Sköönt , Nu har vi allt, finns inget mer att tänka på nu :):)

Jag och Jennifer har ju bokat biljett till Malaysia  med mamma o hennes gubbe i Mars, så vi skall dit och kolla F1 live. Skit skojj!! Har aldrig vart på F1 live innan.. Har även bokat världens lyx hotell i Kuala Lumpur :) Så skall dit 3 dagar i Mars bara :)

Nu är det 10 dagar kvar för mig att jobba om jag inte räknar med idag..... wiiiieeee!!!! fan va göööötttt...

Igår satt jag och drömde mig bort till Thailand heeela morgonen o fick därför tyvärr inte såå mycket gjort på jobbet. Jag tänkte på att tänk att gå upp sådär vid halv 7 på morgonen , det är ljust men ännu inte sol. och åka eller gå ner till Kata beach och promenera i soluppgången och avsluta med ett svalkande dopp. Jag och pappa har gjort det ofta med våran hund, han älskar stranden.
Och sen åka förbi tyska bageriet på vägen hem o köpa gott bröd och förbi marknaden och köpa färsk fisk eller kött  & massa frukt och sen hem o mixa till varsin stor fruktdrink med massa is och marinera kött för kvällen o äta frukost i våran hydda. Asså är det inte livet????

Måste köpa en trehjuling moppe,,,, hunden älskade sin sån moppe men den har ju gått sönder.. Jag måste lära mig köra den med, men hur svårt kan det vara ???? så vi kan ta med ding dong till stranden :):)

Nu skall jag göra någon nytta här (gäsp).......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar