måndag 3 december 2012

Vit måndag :)

Nu fallar snön, myspys!! Men inte lika roligt att köra med sommardäck imorse... Hade inte tänkt byta till vinterdäck denna vintern då jag ändå inte skall vara hemma :) Får se hur länge jag vågar köra. Idag var det -7 , och i igår kväll -10 brrr....

Helgen har vart kanon mysig, städade som en galning igår.. verkligen grundstädade hela lägenheten. Så nu är det skinande rent :)
Har gått ner med massa skit i källaren med, skönt, en sak att avklarad..
I lördags va vi som sagt på Ikea, Coxie fick vara hos mamma, men hon var tydligen inte jätte mycket till sällskap då hon låg i fönstret o kolla efter oss under hela tiden.
På vägen hem från ikea åkte vi förbi våran goa fiske affär och köpte go smögen röra , så fick bli goa nybakade mackor med smögen röra och julmust till lunch...

Har jul pyntat pytte lite, satt upp en och annan tomte och ljusstake/sjärna. Hade inte tänkt pynta som tidigare år då jag inte vill komma hem på sommaren och det är jul pynt i hela lägenheten.
Fick ialla fall lite jul känsla igår efter pyntningen , med en varm glögg med mandel :)

Mina idiot grannar på 60 bast har bråkat hela helgen + hela förra veckan.. Heeeelt otroliga, låter som dom har ihjäl varanadra... Orka bråka så när man är gammal...
Skall sätta upp nedan lapp på deras dörr någon dag tänkte jag :)




Coxan hos mamma  , hel nojjig

Världens goaste smögen röra, va tvungen att ta
ett bett innan jag kunde fota :)

Lite julpynt

Mina fina dun jul kuddar

Rom glögg med mandel

Igår kväll -10 grader


I morse, mys med snö

Brrrr,,, kalllt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar