måndag 17 december 2012

Deppigt värre :(

Ohhhhh va jag vill hem o sova, sova bort denna dagen. Känner mig jätte deppig idag, usch!!
Har ju vetat länge att min chef är på gång o sälja, men nu känns det liksom mer, efter mötet idag när han säger att det förmodligen blir redan i januari :O
Så jag har bett om ett arbets intyg idag :( för att söka nytt jobb. Det får man ju inte förrän man slutar egentligen men tycker att jag kan få det redan nu så jag har chansen att kolla efter annat och bestämma mig om jag vill följa med eller ej.
Men säger bara Aldrig i livet. Jag bosätter mig i Thailand och lever på nudlar tills pengarna tar slut haha.

Vet egentligen inte varför jag är deppig, kanske för att jag inte har mitt jobb/trygghet kvar här i Sverige när jag åker, utan ett helt nytt, ny chef, nya arbets kamrater. Då blir ju inget som vanligt om jag skulle vilja åka hem. Men jag kommer ju ändå inte vilja det såå.. Who carees?


Ta mig härifrååååån!!! Långt bort härifrån!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar