torsdag 13 december 2012

Stress , stress, stresssssssssss

Herregud, vi sitter nu och firar lucia på jobbet, och alla är ovanligt finklädda. "för att det är lucia" trodde jag....
När jag sen reste mig för att gå o jobba säger Agneta på jobbet, du vet väl att vi skall äta jul lunch idag halv 11,,, Whaaat ??? va inte de imon???? Nej , chefen har skrivit Torsdag den 14/12 på tavlan, och det ända jag sett är 14/12......
Jag sitter med en halv missfärgad tröja, fett hår o allmänt ful.. Så jag åkte hem och bytte om, jag jobbar ju knappt 5 min från jobbet och jag vägrar sitta på julbord med dom kläderna.
Så 30 min senare är nu tillbaka på jobbet med kavaj ;) men fortfarande fett hår och inget smink :( Glömt min väska hemma med, inga fickor på jackan,...= hålla mobilen i handen!! ohhhh
Jaja det får gå....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar