fredag 14 december 2012

Happy Weekend

Nu är det helg :) Yeees!! Och en vecka & 2 dagar kvar att jobba!! Slutar liiite tidigare idag med o det känns alltid bra. Ska gå härifrån vid 15:40 idag, för ska ta sprutor 16:00 :) Sista vaccinen :)

Idag skall jag ha myskväll med mammsen, hennes gubbe skall iväg på julbord tror jag det var,, Vi skall käka lite räkor o så :) Kanske våran sista myskväll ihop på ett bra tag.

Igår var en fruktansvärt dålig dag, mitt humör var inte på topp alls, men idag känns de bättre tack o lov.
Min mens kom idag så det va helt klart därför jag var så arg igår. Är alltid det nån dag innan mensen.

Hittade en jätte cool app igår som heter "Pic collage editor" där man kan göra fräcka fotokollage :)
Se lite test kollage som jag gjorde igår nedan...

Jag ligger fortfarande 1:a på Supersavertravel´s bloggtävling, så fortsätt rösta på mig :):)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar