torsdag 13 december 2012

Lucia redan

Nu är det redan lucia =) Och imorgon är det helg och en sak till kommer kunna strykas på min "att göra" lista :) Skall ju ta sprutor som jag är såå rädd för men nästan längtar efter det bara för att få stryka det på listan haha.
Idag skall vi snart fira Lucia på jobbet med lite glögg o lussebulle :)

Jag har ett enl mig stort problem just nu, skall jag göra guld ljus bruna slingor eller skall jag färga håret mörk brunt som jag brukar?? Den färgen jag har nu är perfekt egentligen då det aldrig blir någon utväxt...... Krävs att tänkas på...

Shoppade lite julklappar igår :) men måste köpa mer, va sjutton ska man köpa till folket? Alla har ju allt

Förresten så sålde jag mina sista spa produkter igår, gött mos, lite extra klirr i kassan =)

Ringa Thailand nu och be dom fixa så min moppe är hemma och tankad när jag kommer och kolla läget lite :) Blir lycklig bara jag pratar med Thailand hehe, Känns som man är där på nått sätt då :) Ohhhhh va jag längtar, tror aldrig någonsin jag längtat efter något så här mycket!!

Fortsätt rösta på mig:

Rösta på mig som Bästa Thailandsblogg 2012!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar