onsdag 14 november 2012

Beach 2013

Får inte glömma i JANUARI 2013 :P Nu måste jag göra nått asså, bara vräker i mig varje dag. Men det är väl lite sent påtänkt haha, men bättre sent än aldrig. Så måste försöka hålla igen någon dag iallafall. Jag är inte en sån där renlevnads människa som knaprar sallad med har tänder utan föredrar tyvärr feta potatis gratänger med beaneise sås. Hur skall detta sluta???? Ja ni hör ju själva!!
Jag kommer aldrig klara av att äta nyttigt varje dag , resten av mitt liv. Men vill försöka äta bra på lunchen och tänka mig för på eftermiddagen. Se hur länge detta funkar!!

Har iallafall funkat både måndag och tisdag. =) stolt. jag brukar sköta mig högst en vecka sen balla ur och äta allt jag kommer åt,,, hmmm.... matberoende? aaaa!!! Men har tröttnat på att rulla fram.

Föresten , jag sålde min färg igår,,, Göööttt!!! 3000kr rikare. Pengarna rullar in =) och det behövs verkligen inför denna resan. Jag skall göra en sak som kostar fruktansvärt mkt pengar.... Ni kommer få läsa om va det är när jag har gjort det.

Idag skall jag till hälsokost butiken efter jobbet tänkte jag. Köpa betakaroten tabletterna. Skall börja köpa ett pkt och se så dom inte luktar, spyr av den lukten!

Kanske skall sola idag med, eller imon ? jag har inte riktigt bestämt mig än.

Igår gjorde jag grönsaks soppa, hur gott som helst, så det står på menyn idag =)




Min lunch igår bestod av detta.

Äckligaste smootien, jävla jennifer som har
lurat i mig detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar