fredag 9 november 2012

Nu är det helg!!!!

Gött att det är fredag, hoppas dagen går fort!
Får nog bli räkor idag, med aioli , penrish och avocado. Hur gått som helst. Ska kolla på lunchen vad dom tar på coop, är dom föör dyra där så får linda köpa på Delikatess hörnan vid hennes jobb.
Förra veckan så kostade räkorna vid coop 300 spänn och på delikatess hörnan 189kr, fattar ni vilken skillnad.

Igår va vi och handla på Willys, fy va mycket folk, är aldrig där och handlar. Men gick dit igår för vi skulle även till Mannerströms Saluhall.
Gud va goa grejer dom har där! Vi köpte en Whisky cheddar ost, 3 hg rökt skina(deras) , 1 hg rostbiff, 2 hg Prosciutto lufttorkad skinka.
Hur gott som helst!! Prosciutto skinkan var salt och go. Kalastet gick på 289kr. Tur att jag hade ett nästan 1 år gammalt presentkort på 350 kr kr =)
Så nu blir det mkt frossande i helgen. Sen måste jag börja mitt nya liv nästa vecka. Vill ju inte se ut som en michelin gubbe på stranden.

Mormor skall antagligen komma till mig imorgon och hämta tomtar, så mkt hon vill. Resten säljer jag som SISTA partiet. Undra va jag kan ta för de? Ca 2-3 tror ja. ;)

För er som inte fattat så köpte jag ett konkursparti för 7700kr. Julsaker, färg , tavlor m.m
Alla sa : Va faan har du gjort, herre gud va saker, och skaka på huvet. Men jag har sålt för ca 60 000 sen maj. En del jobb har det vart men va fan man kan inte tjäna pengar utan att jobba.
Nu är det nog ingen som skakar på huvet längre, haha ;) I win!!

// Jenny


Fredags Mys

Mannerströms =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar