onsdag 28 november 2012

Drömmer mig bort!

Drömmer mig bort till Thailand :( Jag vet att det bara är en månad kvar tills jag åker med det känns just nu som en evighet.
Nu börjar jag få halsont med :( Orka bli sjuk! Känner mig helt mörbultad :( ... Hoppas jag inte blir värre nu, och att jag isånna fall blir sängliggandes på helgen.
Sitter på jobbet och äter glass och dricker kaffe, härligt för halsen.

Duschade hunden igår, hon blev såå lurvig o gullig, se bild nedan :) haha

Va o hämta ut Dukoral vaccin igår, 400 spänn fattigare ,, ohhhh!! ska ta den idag tänkte jag.

Pratade med en "vän" eller vad man nu skall kalla det från Kina idag.. En gubbe som jag träffade på ett agent möte i Istanbul förra året. Han tjatade på att jag skall komma till Kina och träffa han när jag ändå är i Thailand. Så skall försöka åka över till han så han får visa mig Kina lite. Han har 4 kontor i Kina så om man tröttnar på Sverige någon gång är det ju alltid bra att ha en kontakt i Kina.
Branchen jag jobbar i är ju större där än här. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar