torsdag 15 november 2012

Magen kurrar

Börjar redan tröttna på att äta nyttigt, men skall allt försöka klara mig ett tag till. Är hungrig hela tiden.
Blir soppa idag igen till lunch :( känner hellre för en hamburgare :( men icke sa nicke.

Mormor kommer till mig på lunchen idag för att hämta lite tomtar. Ska ge henne en del. Och ska sälja en ljusstake till en kollega. sen skall jag lägga ut resten på försäljning, hoppas på att få 1500-2000kr för resten.

Köpte betakaroten tabletter igår, det blev inte dom jag lagt ut bild på i tidigare inlägg utan några som heter Life Solbrun, köpte den på Life hälsokost. 159kr för en ask på 60 tabletter, inte så farligt.
Och dom smaka/lukta INTE äckligt!! =) Så skall dit idag igen och köpta 2 askar till , får räcka till en början, Dom hade extra pris nu med 2 för 268kr. sparar då 50kr. så det är bra...

Blev ingen solning igår, kände att jag bränt mig lite. Så får bli idag istället.

Nu får jag sätta igång och jobba.

// Jenny

Ljusstake jag skall sälja idag:)

Min goa grönsaksoppa som jag lätt skulle
byta ut mot en hamburgare

Ha en go torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar