torsdag 1 november 2012

Det är inte långt kvar!!!

Nu är det 2 mån kvar tills ni kommer få läsa om min vardag i paradiset istället för i tråkiga sverige.
Händer inte direkt mycket här , tror min blogg kommer bli tusen ggr mer intressant när jag är i Thailand.

Denna veckan har rusat fram, har haft full späckat schema .
Har hjälp mamma att slänga massa skit i containern i måndags, rensat bland min egen skit i tisdags, Och vad tror ni att jag hitta då, ännu mer julsaker :O 3 kartonger till!!!! bara att lägga ut ytterliggare ett parti till salu.
Och igår var jag med mamma på ikea.

Imorgon skall jag vara ledig, härligt! Skall till läkarn på morgonen(inte lika härligt) men det går fort. Sen till torget och möta Jennifer som också är ledig, kolla runt lite. Se om jag kan låta bli att handla något =)

Har köpt grymt fräcka skal till telefonen,,, sååå glad för dom :D:D Beställde dom på FYNDIQ.SE så jäkla bra sida om man vill ha fräcka skal m.m till sin iphone. Rekommenderar verkligen denna sida. BILLIGT är bara förnamnet.

// Jenny




Gott på jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar